Velkommen til Svømmeklubben Nejst

Børnehold

Kontingent Frøer kr. 700,- ialt
Kontingent Pingviner kr. 700,- ialt

Om Frøer (5 år) og Pingviner (6 år)

Gennem leg bliver børnene tilvænnet til vandet. Vi øver lidt mere på de forskellige svømmearter, springer i fra kanten, får hovedet under vand når vi øver på at dykke. Vi leger 10, 20, 30..., kører "vand"bil, går på vandet og meget mere. Men fællesnævneren for det hele er, at det skal være sjovt. I sidste del af undervisningstiden går vi ofte op i den lave ende af bassinet, og øver os på at tage vinger og bælter af så vi rigtig kan være som frøer i vandet.

Fra trænerne er det et stort ønske, at forældrene ikke opholder sig på kanten i svømmehallen når undervisningen finder sted. Men den 1. svømmedag i måneden er forældre, pårørende og andre velkomne til at følge undervisningen, og derved se barnets fremskridt.

Det vil være en stor hjælp i undervisningen at børn med langt hår bruger badehætte.

Hygiejneregler

Brusebad er obligatorisk for ALLE, som skal i vandet og skal foregå inden man tager badetøj på. Håret SKAL også vaskes, uanset om man skal have hovedet under vand eller ikke.
Tilmeld dig her
Hvis der er spørgsmål, kan formand
Dorte Andreasen kontaktes på
mail eller telefon: