Velkommen til Svømmeklubben Nejst

Sponsorstævne 2008

Sponsorstævne i Svømmeklubben ”NEJST” lørdag d. 8. marts 2008

Svømmede sig til 47.940 kr.

41 ihærdige NEJST medlemmer svømmede i alt 47.942,50 kr. ind på 41 km i Hirtshals Idrætscenter. Det skete ved det årlige sponsorstævne, hvor svømmerne på henholdsvis et kvarter eller en halv time, skulle svømme så langt som muligt. Svømmerne havde i forvejen truffet aftale med en række firmaer, familier eller bekendte om et sponsorbeløb. Sponsorbeløbet er enten et fast beløb eller et øre-beløb pr. svømmet meter. De aftalte sponsorbeløb varierede mellem 10 og 100 øre pr. svømmet meter.

Talentholdet - hvor svømmerne er fra 8 til 12 år - svømmede i et kvarter mellem 400 og 700 meter.
Konkurrenceholdet - hvor de er 12 - 18 år - svømmede i ½ time mellem 1.100 - 1.800 meter.

Beløbene som medlemmerne svømmer ind muliggør deres deltagelse i landsomfattende stævner, konkurrencer og træningslejre.

De 41 svømmere som deltog i stævnet var: Thea Hejlesen, Katrine Præstegaard Mailund, Jeppe Mortensen, Sebastian Mortensen, Amalie Christiansen, Iben Christensen, Andreas Finnlaugsson, Line Bundgaard, Sille Stubkjær Larsen, Sara Jensen, Bent Hansen, Anna Katarina Weber, Andreas Busch, Thomas Bærentsen, Oliver Thomsen, Asta Teglhus, Andreas Smed Lauritsen, Ida Clausen, Malene Thirup Møller, Nanna Hedager Schelde, Olavur Nolsø, Dennis Møller, Kristina Ipsen, Jens Christian Borup Jensen, Phillip Østerø, Sebine Gregersen, Jesper Jensen, Sofie Andersen, Rasmus Lund Jensen, Martin Schaltz, Andreas Magnussen, Steffen Skov, Jonathan Severinsen, Niklas Simonsen, Nikolaj Røge Kjærsgård, Pernille Andersen, Malene Busch, Caroline Ledet, Mads Christiansen og Anja Thirup Møller.

En stor tak til vores sponsorer. Svømmeklubben ”NEJST” vil hermed sige tak til alle sponsorer, som velvilligt støtter klubben og dermed vore svømmere. Sponsorerne er følgende: Cold Sejl, Agustson a/s, Brdr. Schlie´s Fiskeeksport, Hirtshals Andelsmejeri, O.H. Fiskeeksport A/S, Kop & Kande, Carl Jensen Marinelager A/S, Hirtshals Cykelforretning, Aktiv Super Tversted, F.A. Chr. Østergaard, Mogens H. Larsen, HP Hirtshals TømrerSnedker A/S, Henry Petersen & Sønner ApS, Hellehøj – Tømrer – Snedker, Arne Therkelsen, Keld Bundgaard, Else & Leif Bundgaard, Lars & Reno Kruse Nielsen, Inge Merethe Bundgaard, Dalsager Æg, Frisør Leonora, Advokatfirmaet ADVONORD, Nørregades Blomster, Salon Blåskæg, JacoBil – Autogaarden, Hirtshals Sejlmageri, Ristorante Italiano Pizzaria, Færgekroen, Bedste – Hejlesen, Hejlesen Fisking GmGH, Fiskernes Samlecentral ”De røde trucks”, Line & Anders Hejlesen, Anni & Bendt Krogsgaard Sørensen, Erasmus & Partnere, Ezee Fitness, Sanne`s Kontorhjælp, Godis Taxi, Hirtshals Renseri, Bavinch, Bygma Hirtshals, Integro, Spar Nord, Runddelens Bageri, Rita Teglhus, Billedhugger Stinne Teglhus, HG 10 ”Teglhus”, Savannah, Kaj Jensen Optik, Statoil A/S, Levorsen & Jørgensen A/S, Gunborg Nolsø, Niels Jensen & Co, Advkatfirmaet Allan Mose Baltsersen, Jørgen Jeppesens eftf. ApS, Hirtshals Autodele, Marine EL A/S, Gårdboe´s Fiskehandel, Butik Piaf, Vendia Meat Import P/S, Klippeatelieret, Bøger & Papir, Jensine, Claus Sørensen A/S, Duusgaard Malefirma, Mimosa Blomster, Nyfrost Hirtshals, Allan & Marianne Jensen, Sparekassen Vendsyssel, Jørgen Christensen, DækXperten, Hirtshals Hundepension, Marianne & Ole Lauritsen, Grethe & Bjarne Smed, Elly Lauritsen, El-motorservice, Ketty Jensen, Helle Vrist, Henrik Magnussen, Nordea Bank Danmark, im Simnsen, Kurt ”NISVIS” Christensen, Photo Care, Advokat Svend Ravn, Boutique Alberte, Marianne & Poul Clausen, Inger Bundgaard, Jesper Therkelsen, Pia Jensen, J.M. Bundgaard, Pernille´s Fod- og Hudpleje, Well-line, Feriehotel Fyrklit, Kjærsgård Hirtshals A/S, Aase Jensen, Jonna & Jørgen Kjærsgård, Helle Munch Jensen, Shell – Ringvejen Hjørring, AutoMester Stanges Auto, Kim Roden Statsaut. Ejendomsmægler, Fisernes Forbund, Bjarne Hansen, Dagli´ Brugsen Tornby, Hr. Kuso, BDO, Nordjyske Bank, Aase & Theodor Weber, Anne-Mette Weber, Cykelværkstedet, HB Wellness, Nybolig Hirtshals, NCC Hjørring, Smyril Blue Water, Winther A/S, Hirtshals Pizza & Kebab House, Inger & Fin Møller, Frøsø Køkkenfornyelse, Kurt Severinsen, Elsebeth Sevenrinsen, Karl Mogens Severinsen, Marita Thmsen, Mette Andersen, Jesper Knudsen, Søren Voss Jensen, Rådgivende Ingeniør Ole Møgelmose, Hirtshals Bindslev Avis, Aktiv Super, H. Jespersen & Søn, HMU, Hirtshals Entreprenørforretning, Colorama, BDO Brønderslev, Frisør Klipperen, Anonym Virksomhed, EuroGate og Happydays.
Tilmeld dig her
Hvis der er spørgsmål, kan formand
Dorte Andreasen kontaktes på
mail eller telefon: