Udtagelsesstævne DGI Hjallerup 04. januar 2014

Ved Udtagelsesstævnet i Hjallerup 04. januar 2014 deltog fra Svømmeklubben Nejst:
Malthe Kobber Nielsen, André Højstén, Cecilie P. Michaelsen, Louise Bang Nielsen, Emma Marie Ketilsson, Caroline Møller Jensen, Frederik P. Michaelsen, Helena Bang Nielsen, Kristian Hejlesen, Nicolai Engbjerg Jensen, Kristian Sejr Gotfredsen, Freya Kobber Nielsen, Melanie Clausen, Alberte Kobber Nielsen, Frederik Knudsen, Maja Kuld Ptersen, Kristina Terper Jensen og Amalie Christiansen.

Svømmerne hentede mange gode resultater, personlige rekorder og resultatet blev 2 sølv og 9 bronzemedaljer.
Flot!

De 7 bedste i hvert løb kvalificerer sig direkte til Landsmesterskaberne i Ikast 29. - 30. marts 2014 og det er endt med, at det er 6 af vore svømmere, der ønsker at deltage i LM i år.

Klik på billedet for at se alle billederne fra stævnet!